Belangrijk: de Rider App wordt alleen ondersteund op stabiele versies van iOS en Android, niet op privé- of publieke bètaversies. Meer informatie hierover vind je hier.
Als je Rider App niet werkt of crasht wanneer je de app opent, volg dan deze tips om te proberen het probleem op te lossen:
Controleer eerst en vooral of je je in een Deliveroo-zone bevindt. Je ziet dit op de kaart in de app. Controleer ook of je internetverbinding goed werkt. Volg daarna de stappen hieronder om te proberen het probleem op te lossen.
- Schakel je telefoon uit en weer aan.
- Meld je af bij de app en meld je weer aan met je telefoonnummer.
- Controleer of je nog voldoende data en opslagruimte hebt op je telefoon.
- Controleer of je de meest recente versie hebt van de app.
Om na te gaan welke versie je hebt, open je de Rider App en ga je naar 'Instellingen'. Tik dan op 'Controleer op app updates'.
Heb je hierna nog steeds problemen, neem dan hieronder contact met ons op.