Elke rider kan een herziening aanvragen als Deliveroo ervoor kiest om je riderovereenkomst met ons te beëindigen. Om een herziening van een dergelijke beslissing aan te vragen, hoef je alleen maar contact op te nemen met het Rider Support-team.
Na ontvangst van je verzoek zal je zaak zo snel mogelijk handmatig worden beoordeeld door een lid van het team. Als je niet zeker weet waarom je riderovereenkomst werd beëindigd, kan het team je ook helpen om de reden hiervoor verder uit te leggen.
Het is belangrijk om te weten dat de beslissing om het riderovereenkomst van een rijder te beëindigen niet lichtvaardig wordt genomen door Deliveroo, en je zaak zal al handmatig zijn beoordeeld door een persoon voordat we tot de beslissing kwamen. Dit is iets wat ons team uiterst serieus neemt. Als er echter een fout is gemaakt, zullen we graag onze beslissing terugdraaien zodat je weer met ons kunt werken.
Om je van zoveel mogelijk informatie te voorzien, vragen we je om rechtstreeks contact met ons op te nemen over de beëindiging van je riderovereenkomst of andere vragen met betrekking tot je Deliveroo rider account.