Support voor Deliveroo riders in België

Vergoeding Verander onderwerp

Krijg ik meer uitbetaald als mijn bestelling langer duurt dan geschat via de Rider App of wanneer ik een andere route neem?

Neen.

Zelfstandige: Het bedrag voor elke levering wordt berekend op basis van de afstand en de verwachte duur van de bestelling in kwestie. Deze bedragen worden vastgelegd, ook al kost het je in de realiteit meer of minder tijd. Bij het bezorgen van een bestelling ben je vrij om te kiezen welke route je neemt.

Het kan soms gebeuren dat een restaurant meer tijd nodig heeft voor de bereiding van een bestelling dan verwacht. Als je vindt dat het restaurant je te lang laat wachten, kan je ervoor kiezen om jezelf van de bestelling te verwijderen via de Rider App. Hiervoor hoef je de live support niet te contacteren.

P2P: Je krijgt een vast bedrag per levering betaald. Je bent echter vrij om jouw route te kiezen om je bestelling af te leveren.

Het kan soms gebeuren dat een restaurant meer tijd nodig heeft voor de bereiding van een bestelling dan verwacht. Als je vindt dat het restaurant je te lang laat wachten, kan je ervoor kiezen om jezelf van de bestelling te verwijderen via de Rider App.Hiervoor hoef je de live support niet te contacteren.

Indien het regelmatig gebeurt dat je lang op je bestelling moet wachten, kan je ons dit per mail laten weten.

Heb je je antwoord niet gevonden? Klik hier

Andere thema's