We brengen een wijziging aan in onze Rider-app om je bezorgervaring soepeler en efficiënter te maken. Hierbij introduceren we VOIP-gesprekken.
VOIP-gesprekken voor betere communicatie: We hebben je feedback gehoord dat het vaak moeilijk is om klanten te bereiken om een bestelling af te leveren.
Daarom stappen we vanaf [datum invoegen] over van traditionele telefoongesprekken naar VOIP (Voice Over Internet Protocol).
VOIP-gesprekken bieden superieure helderheid en een nieuw belscherm om de klant te laten zien dat het een Deliveroo-bezorger is die belt, wat leidt tot een soepelere overdracht van de bestelling. Alles wat je nodig hebt is een stabiele internetverbinding en je bent klaar!
Let op: wanneer je deze functie voor de eerste keer gebruikt, wordt er om microfoontoegang gevraagd. Wees gerust, dit is uitsluitend voor het maken en ontvangen van gesprekken. We nemen geen van je gesprekken op.
Hoe krijg je deze nieuwe functie? Update gewoon je Rider-app! Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de Rider-app hebt die beschikbaar is in de App Store of Google Play.
We hopen dat deze update je bezorgervaring zal verbeteren. Als je feedback hebt, neem dan gerust contact met ons op.